Wybierz język:

tel. kom.: 608 888 888
ul. Wita Stwosza 48 lok.110, 02-661 Warszawa, godz. otwarcia:pn-pt 11-20

Powiększanie ust

Kwas hialuronowy to coraz bardziej popularny preparat do powiększania ust, wypełniania zmarszczek lub wymodelowania policzków. Nie jest to jednak nazwa odnosząca się do jakiegoś tajemniczego związku chemicznego, lecz składnik, który naturalnie występuje w skórze. Jest to polisacharyd, czyli cukier złożony, odpowiedzialny za wiązanie wody. Odpowiada on za utrzymanie właściwego poziomu nawilżenia skóry oraz jej jędrności. Chroni skórę przed utratą wody oraz zwalcza wolne rodniki, które są sprawcami przedwczesnego obumierania komórek. To właśnie on zapewnia ochronę przed mrozem, silnym wiatrem lub słońcem. Wraz z upływem czasu jednak ilość kwasu hialuronowego się zmniejsza, co skutkuje wysuszaniem się skóry, zmarszczkami oraz utratą objętości policzków i ust.

Działanie i opis zabiegu

Zaletą zabiegu powiększania ust kwasem hialuronowym jest to, że jest prawie bezbolesny oraz szybki – wykonanie zajmuje około 30 minut. Odpowiednio dobrana technika i ilość preparatu pozwala osiągnąć subtelny i naturalny efekt. Usta można wypełnić powiększając ich objętość, jak również zastosować preparat, który tylko je nawilży. Możliwy jest również wybór narzędzia, przy pomocy którego zostanie wykonany zabieg. Jeśli pacjent jest bardzo wrażliwy na ból, polecane jest użycie kaniulki, która zmniejsza dyskomfort zabiegu. Jednocześnie można użyć preparatu znieczulającego - wszystko po to, by pacjent czuł się jak najbardziej komfortowo.

Wskazania

Kwas hialuronowy wykorzystywany w medycynie estetycznej to preparat, służący do wygładzania zmarszczek lub powiększania ust. Zabiegi z wykorzystaniem tego kwasu sprawiają, że powierzchnia skóry staje się gładka oraz nabiera kolorytu. Możemy zwiększać jej objętość, modelować kształt oraz podkreślać kontur ust.

Przeciwwskazania:

• ciąża i okres karmienia piersią
  • aktywny proces choroby nowotworowej
  • niewyrównana cukrzyca
  • choroby autoimmunologiczne
  • nadwrażliwość na kwas hialuronowy
  • skłonność do powstawania bliznowców
  • zmiany zapalne skóry, infekcje
  • zastosowanie permanentnych wypełniaczy
  • przyjmowanie leków przeciwzapalnych i przeciwzakrzepowych

Zabieg wypełnienia ust