MEZOTERAPIA ANTYCELLULITOWA

Ze względu na niepowtarzalny skład mezoterapia antycellulitowa uruchamia wiele ważnych mechanizmów w tkankach poprawiających ich funkcjonalność i hamujących rozwój cellulitu jakimi są:

• chelatacja metali i rozpuszczanie toksyn (wg nowej hipotezy Profesora Motolese, żelazo wydostające się z mikrokrążenia jest jedną z ważnych przyczyn zmian w podskórnej tkance tłuszczowej widocznych w postaci cellulitu)

• drenaż osmotyczny macierzy - działanie przeciwobrząkowe i utrata centymetrów w obwodach

• poprawa krążenia tętniczego – lepiej dotleniona skóra

• alkalizacja macierzy pozakomórkowej – zakwaszone środowisko macierzy uniemożliwia sprawne wymiany komórkowe

• odbudowa protein macierzy pozakomórkowej – fizjologiczna regeneracja tkanek

• działanie przeciwutleniające – procesy wolnorodnikowe bardzo sprzyjają rozwojowi cellulitu.

OPIS ZABIEGU

Skuteczność zabiegu gwarantuje wykonanie serii od 7 do 12 zabiegów. Zabiegi wykonuje się w odstępach tygodniowych. Zaleca się powtarzanie leczenia raz w roku w celu utrzymania stabilnego rezultatu.
Zabieg trwa ok. 30 minut.

JAKIE OKOLICE CIAŁA MOŻNA PODDAĆ ZABIEGOWI?

Wszystkie okolice ciała dotknięte cellulitem, po wcześniejszej diagnozie lekarskiej.

Są to najczęściej m.in. brzuch, uda, pośladki, ramiona.

Mezoterapia antycellulitowa Warszawa

Przeciwskazania

• ostre choroby nerek i wątroby, cukrzyca, choroby tarczycy, choroby krwi związane z nadmiernym krwawieniem, stałe stosowanie leków rozrzedzających krew.

Zabiegów nie wykonuje się również u ciężarnych oraz kobiet karmiących piersią.

Kto jest najlepszym kandydatem do tego zabiegu ?

Najlepszymi kandydatami do zabiegu są pacjenci z cellulitem we wczesnych fazach rozwoju. Zabieg nie ma ograniczeń wiekowych (poza pacjentami niepełnoletnimi, którzy muszą mieć zgodę opiekuna prawnego). Wynika to z faktu, iż cellulit może zacząć rozwijać się we wczesnym okresie życia (okres dojrzewania) lub dopiero później (ciąża, menopauza, w wyniku przyjmowanych leków).

Objawy bezpośrednio po zabiegu

Po zabiegu pacjent od razu wraca do codziennych czynności.
Przez dwanaście godzin po zabiegu nie należy stosować kosmetyków w miejscu iniekcji (z wyjątkiem gdy lekarz nie zaleci inaczej) oraz unikać bezpośrednich źródeł ciepła (np. ekspozycja na słońce, promieniowanie UVA i UVB, ciepło odbite pochodzące z kominków, sauna itp.).